Siapa Saya?

Assalamualaikum wbt dan salam perkenalan

Saya Nor Izzati dan anda boleh memanggil saya Zati. Saya merupakan Pengedar Shaklee Sungkai yang berdaftar. Saya aktif di sekitar Sungkai, Trolak, Bidor, Besout dan Slim River.

Jika anda jauh dari kawasan saya dan mahu mendapatkan produk Shaklee, saya bersedia untuk poskan kepada anda walau di mana jua anda berada.

Latar Belakang

Saya berkelulusan Diploma Farmasi dari Asia Metropolitan University (AMU). Kini, telah berkhidmat sebagai Penolong Pegawai Farmasi hampir 4 tahun. Saya berimpian tinggi untuk menyambung pelajaran dan mahu lebih mendalami bidang farmasi.

CYMERA_20151018_134620[1]

Bagaimana Saya Bermula?

Titik tolak saya bermula selepas bersalin, di mana saya bersalin secara emergency Caesarian.  Bermula dengan mengambil set bersalin pembedahan asas dan kemudian set penyusuan asas – demi kelansungan penyusuan susu ibu. Maka, dari situlah segalanya bermula dan saya jatuh cinta.

Setelah setahun menjadi pengguna setia dan mendapat kesannya, saya nekad untuk berkongsi kebaikan Shaklee kepada orang ramai untuk sihat bersama-sama. Cara pemakanan dan konsultasi yang betul adalah penting untuk mendapat kesan yang optimum.

Fokus Produk?

Fokus saya adalah lebih tertumpu pada produk penyusuan, bersalin secara pembedahan dan ekzema kerana saya sendiri mengamalkannya dan telah mendapat kesannya, Alhamdulillah.

Bagi anda yang mahu mendapatkan konsultasi produk dan tips penyusuan, berpantang dan ekzema bolehlah menghubungi saya. Saya sedia membantu.

1447931902942[1]

Bagaimana Mahu Mendapatkan Produk?

Hubungi saya :

Pengedar Shaklee Sungkai

Facebook : Nor Izzati

Facebook Page : Cik Ti Jual Vitamin

Ig : Cik Ti Jual Vitamin

Whatsapp/Telegram : 0134616303

CYMERA_20150701_214306[1]

Semoga manfaatnya kita kongsikan bersama

Salam cinta,

Cik Ti

Leave a Reply

